Aller Ideas finalistina markkinointiviestintäalan Vuoden toimisto -kilpailussa

Journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas kilpailee parhaan sisältömarkkinointi- ja some-toimiston kategoriassa. Voittajat ratkeavat 17.2.

Kilpailussa tarkastellaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä, alan kehityssuuntia sekä toimistojen tunnettuutta.

Aller Ideas on erikoistunut sisältömarkkinointiin ja yritysten omaan mediaan. Tiimillä on vahva journalistinen sisältöosaaminen ja sen erikoisaloihin kuuluu ruoka, terveys, koti, energia ja talous. Aller Ideasin asiakkaita ovat muun muassa Yliopiston apteekki, Hartwall, Vepsäläinen, Vaasan Sähkö, Lidl, Heinon Tukku ja Lääkärikeskus Aava.

Kilpailun järjestää Regi Research & Strategi. Osallistuneita toimistoja oli 63.

Lisätietoa:

Aller Ideas – oma media ja journalistinen sisältömarkkinointi
Kauppalehti: Vuoden toimisto -kilpailun finalistit julki