Aller Media Oyn datapalvelu Rikastamon tarkoilla kohderyhmillä ryhdytään tavoittelemaan Suomen suurimmalle autotalolle uusia asiakkaita. 

tea-koivisto_pauli-aalto-setala

Nyt solmittu strateginen kumppanuus pitää sisällään datapalveluiden lisäksi jatkuvaa sisällöntuotantoa. Aller huolehtii jatkossa OmaLaakkonen-asiakkuusohjelman perustana olevan asiakastiedon ylläpidosta ja datan rikastamisesta. Lisäksi Aller tuottaa verkkoon dataohjattua monikanavaista autoilusisältöä kuluttajille.

”Sopimus Laakkosen kanssa on laajuudessaan Allerille merkittävä. On upeaa päästä viemään Suomen suurimman autokonsernin markkinointia eteenpäin data- ja sisältömarkkinointihuippujemme avulla. Olemme todella innoissamme yhteistyöstä”, sanoo Allerin myyntijohtaja Hannaleena Koskinen.

Aller on tuottanut sisältöpalveluita Laakkoselle syksystä 2016 lähtien. Näihin kuuluu muun muassa blogi- ja sisältöyhteistyö MINIreissut, joka jatkuu uuden sopimuksen myötä.

”Haluamme palvella kuluttajia hyödyllisillä sisällöillä ja dataa apuna käyttäen, jolloin markkinointi on oikein kohdennettua ja tavoitamme oikeita kuluttajaryhmiä. Aller on ollut hyvä kumppani meille, joten jatkamme nyt yhdessä”, kommentoi Laakkosen markkinointijohtaja Tea Koivisto.

Laakkosen kanssa solmittu sopimus on Allerille uusi merkittävä asiakkuus, jossa hyödynnetään Rikastamon tarkkaa datasegmentointia markkinoinnin tehostamiseen. Aller Media tuottaa dataa hyödyntäviä markkinointipalveluita myös muun muassa Holiday Clubille ja dataohjattuja sisältöpalveluita Lääkärikeskus Aavalle. ”Meillä on Suomen suurin kaupallistettu datakyvykkyys Rikastamo, ja isot asiakkuudet kertovat siitä, että yritykset lähtevät nyt tosissaan hyödyntämään dataa liiketoiminnassaan avustuksellamme. Mahdollisuudet ovat rajattomat”, kommentoi Allerin toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälä.

 


Lue lisää