Markkinointiviestinnän asiantuntijayritys Dingle Oy haluaa ponnistaa kasvun ja osaamisen uudelle tasolle CEO Helsingin siivittämänä.

villejussi_2_1500x1000allerfi

Dingle tavoittelee nyt entistä suurempien asiakkuuksien johtamista sekä panostaa osaamisen ja kannattavuuden kasvuun. Torisevasta yhtiö toivoo tulevaisuuden markkinointi-lead agencyn rakentajaa.

Torisevalla on 20 vuoden kokemus liikkeenjohdosta, markkinoinnista, mediasta, asiakasymmärryksestä sekä digitalisaatiosta. Hän on muun muassa ollut mukana perustamassa mediatoimisto Toinen Helsinkiä ja toiminut Omnicom Media Groupin toimitusjohtajana.

Dinglen vt. toimitusjohtaja Jussi Ylävaara iloitsee Torisevan mukaantulosta: ”Villellä on erinomaista näyttöä markkinan muuttamisesta mediatoimistobisneksessä, ja muutosta kaipaavat nyt myös markkinoinnin asiantuntijapalvelut. Dinglessä meillä on valmius tehdä tuloksellista ja luovaa markkinointia asiakasymmärrykseen pohjautuen – ja tätä kyvykkyyttä Ville vahvistaa hienosti. Yhdessä haluamme haastaa asiakkaiden tekemistä ja viedä koko toimialaa taas eteenpäin.”

“On etuoikeus päästä mukaan kasvattamaan dynaamisen porukan kanssa diginatiivista kumppanista kokonaisvaltaista kasvun mahdollistajaa. Oivaltavan sisällön, datan ja älykkäästi valikoitujen kohtaamispisteiden liitolla on juuri nyt kysyntää, ja tähän huutoon Dingle vastaa mieluusti – nyt ja tulevaisuudessa”, kommentoi Ville Toriseva.

Dingle hakee paraikaa myös toimitusjohtajaa Juho Jokisen siirryttyä Aller Median B2B-liiketoimintajohtajaksi. 34 %:n kasvun viime tilikaudella saavuttaneen Dinglen liikevaihto oli 5,1 miljoonaa euroa. Sen suurimpiin asiakkuuksiin kuuluu Ruokakesko, St1, Vaasan, Technopolis ja Säästöpankkiliitto. Yhtiö panostaa nyt vahvasti dataohjattuihin sisältöpalveluihin, joita se tuottaa yhdessä Allerin data-asiantuntijoiden kanssa. Dingle on osa Aller Media -konsernia.

2-vuotias CEO Helsinki tarjoaa strategisen johdon konsulttipalveluita yrityksille. Toriseva on yksi CEO Helsingin perustajista.


Lue lisää