Suomi24

11.5.2012

SUOMI24 –SUOMALAISTEN KULUTTAJIEN NÄKEMYKSIEN INTERNET

Suomi24 käynnisti toimintansa vuonna 1998 ja on vuosien varrella kasvanut Suomen suurimmaksi yhteisömediaksi. TNS:n mukaan Suomi24:ssä vierailee 86 % suomalaisista internetkäyttäjistä kuukausittain. Meidän kautta tavoitat siis lähes kaikki suomalaiset!

Suomi24:ssä tiedosta ja kokemuksista jalostetaan näkemyksiä tukemaan ostopäätösten tekemistä ja tavallisten ihmisten arjesta. Näkemyksiä muodostetaan koirista, kissoista, pastakastikkeesta, lomakohteista, autoista, älypuhelimista, työnantajista, brändeistä, vaivoista – ja toisista ihmisistä.

Mainostajana Suomi24:ssä voit tuoda tuotteesi suoraan ostopäätöksen tekohetkeen. Hyödynnämme ostoaie- ja kiinnostusprofiilia juuri oikean mainoksen kohdentamiseen, juuri oikealle henkilölle, juuri oikealla hetkellä. Näkemysten kirjo on valtava ja kattaa kaikki mahdolliset aiheet banaanikärpästen häätämisestä lähikaupan uuden kassahenkilön hymyyn.

Mainostamisen lisäksi voit hyödyntää Suomi24:n näkemys- ja kiinnostusdataa kilpailuedun lähteenä. Voit myös aktiivisesti vaikuttaa kuluttajien näkemyksiin ja yllättää asiakkaasi positiivisesti palvelemalla heitä siellä, missä he näkemyksensä ilmaisevat.

Suomi24:n kuuluu kolme ydinpalvelua: Keskustelut, Treffit ja sähköposti.

Johtaja:

Pauli Aalto-Setälä

Kävijät:

1,3 miljoonaa/vko

Viestit:

noin 20 000/pvä