Suomi24 Kumppanuus

Vaivaton läsnäolo ostoaikeiden hermokeskuksessa.

Suomi24 Keskustelujen Kumppanuuskonseptit perustuvat kuluttajien aitoon käyttäytymiseen ja tarpeisiin palvelussa.

Keskustelujen konseptit on räätälöity yrityksille, yhteisöille, julkisille palveluille ja vaikuttajille, jotka haluavat tehostaa toimintaansa asiakaslähtöisesti ja paikan Googlen hakutulosten kärjessä.

Suomi24 Keskustelut on ostoaikeiden ja vaikutusmahdollisuuksien hermokeskus, jossa brändien ja asiakkaiden vuorovaikutus synnyttää jatkuvan liidi-koneiston.

Suomen vaikutusvaltaisin sosiaalinen media.

Läsnäolo Suomi24 Keskusteluissa, kuten muissakin sosiaalisissa medioissa, on pitkäjänteistä.

Se ei välttämättä vaadi suuria resursseja eikä Suomi24 rankaise rajoittamalla näkyvyyttä, jos se ei saa huomiota.

Tarvitaan vain ymmärrys siitä, millainen tekeminen on kunkin toimijan omien tavoitteiden näkökulmasta kannattavaa.

Suomi24 Keskustelujen työkalut ovat helppoja ja taipuvat yrityksen, yhteisön tai vaikkapa julkisen toimijan tavoitteisiin.

 

Sopii yrityksille, yhteisöille, julkisille palveluille ja henkilöille, jotka haluavat jotakin tai kaikki näistä:

  1. paikan Googlen hakutulosten kärjessä heti
  2. laajan näkyvyyden, joka kestää aikaa
  3. liikennettä sivustolle ja nostaa oman sivuston hakukonearvoa
  4. lisätä asiakasymmärrystä datan avulla
  5. voittaa asiakkuuksia
  6. vahvistaa brändimielikuvaa ja motivoitunutta markkinointihenkilökuntaa
  7. kehittää työnantajamielikuvaa, keinoja työntekijälähettiläille ja rekrytoida
  8. työkaluja henkilöbrändäykseen
  9. että tuote tai palvelu vastaavat kysyntään
  10. tehostaa asiakaspalvelua
  11. tuottaa relevattia sisältömarkkinointia
  12. vaikuttaa Suomessa paikallisesti
  13. tukea käyttäjiä heidän vaikeuksissaan

 

Työkalut ovat yksinkertaiset

Vaikka yllämainitut hyödyt yritykselle ovat laajat, läsnäolo on yksinkertaista:

  • Yritysprofiili – toiminta-alue Suomi24 Keskustelut
    • Ensimmäinen keskustelu, johon osallistut, ajaa viestisi Googlen kärkeen.
    • Käyttöliittymä filtteröi avainsanojen avulla Suomi24 Keskustelujen valtavasta massasta suoraan läppärillesi ne keskustelut, joissa puhutaan yritystäsi kiinnostavista asioista. Asiakkaiden tekeminen on yritykselle koko ajan näkyvää.
    • Suomi24 Keskusteluissa valta reagoida aina yrityksellä: voit tarttua keskusteluun, josta on eniten hyötyä juuri sinun yrityksesi tavoitteille.
  • Oma Palsta – toiminta-alue oma palsta Suomi24 Keskusteluissa
    • Oma palsta Suomi24 Keskusteluissa on kirjaimellisesti natiivia läsnäoloa palvelussa: Suomi24 on hyväksynyt sinut osaksi palvelua ja suosittelee sinua.
    • Oman palstan lisäksi yritys saa halutessaan myös kaikki Yritysprofiilin edut.

Oma palsta voidaan brändätä HTML-elementeillä, kuten videoilla, syötteillä sosiaalisen median alustoista, tarjouksilla, kyselyillä, testeillä, oman sivuston elementeillä.

 

Resursointi on helppoa

Läsnäolo Suomi24 Keskusteluissa, kuten muissakin sosiaalisissa medioissa, on pitkäjänteistä.

Läsnäolo ei vaadi suuria resursseja eikä Suomi24 rankaise rajoittamalla näkyvyyttä, jos se ei saa huomiota.

Tarvitaan vain ymmärrys siitä, millainen tekeminen on kunkin yrityksen omien tavoitteiden näkökulmasta kannattavaa. Työkalut ovat yksinkertaiset ja taipuvat vaivatta kunkin yrityksen, yhteisön tai henkilön tavoitteisiin.

 

1. Haluat paikan Googlen hakutulosten kärjessä heti

Suomi24 Keskustelut nousee Googlen hakutulosten kärkeen, kun kuluttajat hakevat tukea ostopäätöksilleen googlaamalla kokemuksia tuotteista ja palveluista.

85 % Suomi24 Keskustelujen liikenteestä tulee Googlesta.

Suomi24 Keskustelujen hakutuloksiin tartutaan, sillä kuluttajat luottavat ostopäätöksissään huippuasiantuntijoihin – toisiinsa. He tietävät, että raskas työ on jo tehty heidän puolestaan ja että paikalla on asiantuntija vuorokauden ympäri.

 

2. Haluat laajan näkyvyyden, joka kestää aikaa

Luotu sisältö saa laajan näkyvyyden ja kestää aikaa. Se nousee yhä uudelleen Googlen hakutuloksissa, kun toiset kuluttajat hakevat ratkaisua samaan ongelmaan.

Kerran luotu sisältö säilyy tuoreena Suomi24 Keskusteluissa.

Tietoa voi päivittää vastaamaan kysyntään milloin vain.

 

3.Haluat liikennettä ja nostaa oman sivustosi hakukonearvoa

Googlen algoritmi ”valuttaa” Suomi24:n korkean hakukonearvon yrityksen sivustolle linkkien kautta.

Läsnäolo Suomi24 Keskusteluissa tarkoittaa yritykselle Suomi24-verkko-osoitetta (URL). Konseptista riippuen yritys saa niitä joko yhden tai kaksi, joiden kautta arvoa voi valuttaa linkittämällä omalle sivustolle.

Läsnäolo Suomi24 Keskusteluissa nostaa oman sivuston orgaanisten hakutulosten kärkeen.

Yrityskonsepteissa linkit ovat niin sanottuja follow-linkkejä. Käyttäjien linkit ovat no-follow-linkkejä eivätkä ne valuta hakukonearvoa kohdesivustolle.

 

4. Haluat lisätä asiakasymmärrystä datan avulla

Google New York sen mainiosti muotoili: ”Koko maailmassa on vain kourallinen toimijoita, jotka pystyvät samaan kuin te, koska teillä on Suomi24 ja Rikastamo.”

Suomi24 on kansainvälisestikin ainutlaatuinen datan lähde.

86 % suomalaisista internetkäyttäjistä vierailee Suomi24:ssä kuukausittain.

Halutessasi voimme Aller Rikastamon datan ja Suomi24:n Brändibarometrin avulla selvittää oikean kulman lähestyä asiakkaitasi ja löydämme sosiaalisen median läsnäolosi ROI:n ennen kuin aloitat Suomi24 Keskusteluissa.

Tuote ja kysyntä kohtaavat aidosti.

Emme selvitä vain keitä asiakkaasi ovat, miten asuvat, miten ostavat tai ostavatko sinulta, vaan voimme hahmottaa myös, mitä he ajattelevat tuotteistasi ja palveluistasi.

Syntyy aito ja täysin uniikki asiakasymmärrys, joka ohjaa datalähtöisesti yrityksen liiketoiminnan tehostamista.

 

5. Haluat voittaa asiakkuuksia

Suomi24 Keskustelut on yritykselle vuorovaikutteista sisältömarkkinointia, joka saa etenkin Googlen kautta alati uusia silmäpareja, kun kuluttajat hakevat kokemuksia tuotteista ja palveluista – ovat siis tosissaan ostoaikeissa.

Sinulla on tuote tai palvelu, meillä on Suomen suurin tori

Suomi24 Keskusteluissa palvelun arvon luojat ja sydän ovat sisältöä tuottavat käyttäjät, suomalaisten asiakaskokemusten Wikipedia.

Toinen käyttäjäryhmä tulee Googlen hakutulosten kautta hakemaan muiden kuluttajien kokemuksia tutkiessaan taustoja ostopäätöstensä tueksi.

Yrityksen läsnäolo ja yhteys asiakkaisiinsa synnyttää jatkuvan liidi-koneiston.

Valta tarttua antoisiin liideihin ja voittaa asiakkuuksia on yrityksellä.

 

6.Haluat vaikuttaa brändimielikuviin ja motivoitunutta markkinointihenkilökuntaa

Meillä on tapana sanoa, että jos tuotteesta, palvelusta tai henkilöstä ei puhuta Suomi24 Keskusteluissa, sitä ei ole suomalaisille olemassa.

  • Puhumattomuus tarkoittaa, että yritys tai henkilö on käyttäjille hajuton, mauton ja mitäänsanomaton, sitä tai sen tuotteita ja palveluita ei suositella.
  • Positiivinen mielikuva tarkoittaa eturivin tilaisuutta paikallistaa brändilähettiläät, palkita kanta-asiakkaita ja valjastaa aitoa ja motivoitunutta markkinointihenkilökuntaa, joka aktiivisesti suosittelee muille käyttäjille.
  • Negatiivisen palautteen taklaaminen tarjoaa loistavan mahdollisuuden esitellä suurelle yleisölle brändin kykyä ja halua hoitaa pettyneen asiakkaan asia kuntoon ja siten hankkia sosiaalista statusta muidenkin asiakkaidensa silmissä. Jo yhden asiakkaan voittaminen omalle puolelle tavoittaa suuren yleisön.

Tutkimusten mukaan brändiin sosiaalisessa mediassa sitoutunut asiakas käyttää sen tuotteisiin jopa 40 % enemmän rahaa.

Suomi24 Keskusteluissa maine on ikuista. Työkalut ovat helppoja, sillä myös yrityksen tuottama sisältö on ikuista ja sen voi nostaa keskusteluketjun kärkeen asiantuntijan vastauksena. Se nousee hakukoneissa korkealle, googlaajalle se on klikkauksen päässä viestistäsi.

 

7. Haluat kehittää työnantajamielikuvaa ja tarjota keinoja työntekijälähettiläille

Suomi24 Keskusteluissa imagofiltterit eivät rasita käyttäjiä. He voivat olla täysin rehellisiä ja kertoa aidon ja kokemusperäisen tarinansa esimiehistään, yrityksen arvoista, työsuojelusta, tavasta johtaa.

Suomi24:n palvelun säännöt määrittelevät, mikä on korrektia kerrontaa ja mikä ei.

Silti se, mitä käyttäjät kertovat aitoina kokemuksinaan on vertaisille totta.

Suomi24 Kumppanuuskonseptien kautta nämä viestit päätyvät korviisi aitona käsityksenä siitä, miten tarjoamasi palvelu, työ, osaaminen tai työnantajamielikuvasi kehittyy ja kuinka haluttava kumppani yrityksesi on työntekijöille, kun kuitenkin haluat ne pätevimmät.

  • Mielikuvan yrityksestä voi yhtä hyvin tuottaa huippuasiantuntija kuin työtä vailla oleva työteliäs moniosaaja, jonka paikkakunnalla ajettiin alas työpaikkoja.
  • Työntekijälähettiläille Suomi24 Keskustelut ovat antoisa keino vaikuttaa positiivisesti mielikuviin yrityksestä.
  • Rekrytointiviesti tavoittaa hyvin todennäköisesti juuri sen osaajan, jota tarvitset.

Eihän oikeastaan tarvitse kuin kysyä, ketä suositeltaisiin hommaan, joka sinulla on tarjolla.

Suomi24 Keskusteluissa on jo tapa suositella hyvää kirvesmiestä lähiseudulta tai punnita mitä arvoja yrityksellä on ja peilata niitä omiin arvoihin, kun pohditaan seuraavaa karriäärimuuvia.

 

8. Haluat työkaluja henkilöbrändäykseen

Suomi24 Keskusteluissa ilmeisintä läsnäoloa henkilöbrändin näkökulmasta voisivat olla kuntien toimijat tai poliitikot, sillä sekä paikallinen että yhteiskunnallinen keskustelu ovat erittäin vilkkaita.

Suomi24 Keskusteluissa on kuitenkin noin 3 000 palstaa, joihin hakeudutaan yhtä monesta syystä: koti- ja rakentaminen, kauneus, terveys, talous, matkat, autot ja liikenne, urheilu, harrastukset, lemmikit ja niin edellen.

Myös yritys, yhteisö tai yksittäinen toimija voi saavuttaa vastaavan luottamuksen kuin vertainen.

Palvelussa on runsaslukuisesti aktiivisia sisällöntuottajia, jotka tarjoavat toisilleen ammattimaisia palveluja. Näiden toimijoiden ytimessä on auttaa muita käyttäjiä onnistumaan ja saavuttamaan tavoitteensa.

 

9. Haluat että tuotteesi tai palvelusi vastaavat kysyntään

Suomi24 Keskusteluissa kuluttajat jakavat aitoja kokemuksiaan tuotteista ja palveluista ja yrityksillä on siitä runsaasti ammennettavaa tuote- ja palvelukehityksen työkaluiksi.

Voimme selvittää aitojen asiakaskokemusten kautta, mitä tuotteistasi ja palveluistasi puhutaan. On tietysti hyödyllistä tietää, mitä kilpailijoista ollaan mieltä ja suhde toimialaan.

Käyttäjät ryhtyvät auliisti tuote- ja palvelukehityshenkilökunnaksi.

Siitä on käyttäjille hyötyä: he haluavat parempia tuotteita ja palveluita ja suosittelevat niitä toisilleen. On myös hyvä muistaa, että he auttavat toisiaan välttämään epäonnistumisia, joita brändien parissa arjessaan kohtasivat.

 

10. Haluat tehostaa asiakaspalvelua

Läsnäolollaan yritys tavoittaa asiakkaansa siellä, mistä he hakevat tietoa ja yksi viesti tavoittaa monta silmäparia. Silti läsnäolo tuntuu käyttäjistä henkilökohtaiselta palvelulta.

Esimerkiksi vero.fi onnistui pudottamaan puhelinpalvelunsa kuormaa 20 prosentilla taannoisen verouudistuksen yhteydessä. Eläketurvakeskus puolestaan on resursoinut eläkeneuvojiensa aikaa asiakaspalveluun Suomi24 Keskusteluissa omalla palstallaan ”Kysy työeläkkeestä”.

Suomi24 Keskustelut on Suomen suurin asiantuntija- ja asiakaspalvelualusta.

Asiakaspalvelu on jo siirtynyt sosiaaliseen mediaan, sinne missä asiakkaat ovat. Yritykset tietävät tämän.

Tutkimusten mukaan positiivista asiakaspalvelua sosiaalisessa mediassa saaneista jopa 71 % suosittelee brändiä.

 

11. Haluat tietää, millaista sisältömarkkinointia kannattaa tuottaa

Läsnäolo Suomi24 Keskusteluissa on jo itsessään vuorovaikutteista sisältömarkkinointia.

Lisäksi yritys saa tietää 100-prosenttisen varmasti, millaista sisältöä kannattaa tuottaa palvelun ulkopuolella.

Sisältötilaus tulee suoraan kuluttajilta.

Display-viestit ja niiden kohdentaminen perustuvat kuluttajien aitoon tarpeeseen ja ostoaikeisiin, sisältömarkkinointihankkeet digi- ja printtialustoilla vastaavat suoraan kuluttajien itse ilmaisemaan tiedontarpeeseen, sosiaalisen median eri alustoilla julkaistava viestintä saa syvempää tukea, oman sivusto usein kysytyt kysymykset vastaavat aitoa tarvetta, data ja ennustettavat trendit ohjaavat sisällöntuotantoa ja tuotekehitystä ja niin edelleen.

 

12. Haluat toimia ja vaikuttaa paikallisesti Suomessa

Suomi24 Keskustelujen suosituimpien sisältöjen kärjessä ovat paikalliset keskustelut.

Siinä missä media on luopunut paikallisesta uutisoinnista, Suomi24 Keskustelujen paikalliset palstat ja niissä käytävät keskustelut ovat ottaneet sijansa paikallismediana.

Paikalliset keskustelut ovat vahvistaneet paikkansa paikallismediana.

Paikalliskeskustelut poikkeavat analytiikaltaan muista keskusteluista, niitä käytetään kuin mediaa. Näissä keskusteluissa valtakunnallisilla toimijoilla, paikallisilla yrityksillä, yhteisöillä ja vaikuttajilla on ammennettavaa.

 

13. Haluat tukea käyttäjiä heidän vaikeuksissaan

Suomi24 Keskustelut nousee hakutuloksissa korkealle myös silloin, kun haetaan tukea kipeisiinkin asioihin ja kokemuksia elämästä – vertaistukea.

Käyttäjät tukevat ja kannustavat toisiaan. Niin myös Suomi24 Keskusteluissa toimivat yhteisöt.

Suomi24 tarjoaa pro bono -mahdollisuuksia tukea käyttäjiä heidän haasteissaan.

Muun muassa ehyt ry., netti.saapas, nuortenexit ja rikosuhripäivystys toimivat jo aktiivisesti palvelussa.

 

Työkalut ovat yksinkertaiset

Vaikka yllämainitut hyödyt yritykselle ovat laajat, konseptit ovat yksinkertaiset:

  • Yritysprofiili – toiminta-alue Suomi24 Keskustelut
    • Ensimmäinen keskustelu, johon osallistut, ajaa viestisi Googlen kärkeen.
    • Käyttöliittymä filtteröi avainsanojen avulla Suomi24 Keskustelujen valtavasta massasta suoraan läppärillesi ne keskustelut, joissa puhutaan yritystäsi kiinnostavista asioista. Asiakkaiden reaktiot ovat yritykselle koko ajan näkyviä.
    • Suomi24 Keskusteluissa valta reagoida aina yrityksellä: voit tarttua keskusteluun, josta on eniten hyötyä juuri sinun yrityksesi tavoitteille.
  • Oma Palsta – toiminta-alue oma palsta Suomi24 Keskusteluissa
    • Oma palsta Suomi24 Keskusteluissa on kirjaimellisesti natiivia läsnäoloa palvelussa: Suomi24 on hyväksynyt sinut osaksi palvelua ja suosittelee sinua.
    • Oman palstan lisäksi yritys saa halutessaan myös kaikki Yritysprofiilin edut.

Oma palsta voidaan brändätä HTML-elementeillä, kuten videoilla, syötteillä sosiaalisen median alustoista, tarjouksilla, kyselyillä, testeillä, oman sivuston elementeillä.

Yrityksen profiilissa ja palstalla voidaan näyttää vain yrityksen omaa mainontaa.

 

Resursointi on helppoa

Läsnäolo Suomi24 Keskusteluissa, kuten muissakin sosiaalisissa medioissa, on pitkäjänteistä.

Läsnäolo ei vaadi suuria resursseja eikä Suomi24 rankaise rajoittamalla näkyvyyttä, jos se ei saa huomiota.

Tarvitaan vain ymmärrys siitä, millainen tekeminen on kunkin yrityksen omien tavoitteiden näkökulmasta kannattavaa. Työkalut ovat yksinkertaiset ja taipuvat vaivatta kunkin yrityksen, yhteisön tai henkilön tavoitteisiin.

 

Toimi näin – autamme sinua onnistumaan

Se käy yhtä helposti kuin kirjautuminen vaikkapa Facebookiin, Twitteriin tai Instagramiin.

Suomi24 Kumppanuus – Yrityksen edut

  • Nopein tapa

Yhteydenotto riittää: nostamme profiilisi arvon Yritysprofiiliksi.

Saat käyttöösi alustamme, yleisömme, hakukonenäkyvyytemme, kehitystiimimme ja moderointimme palvelemaan tavoitteitasi.

  • Tehokkain tapa

Yhteydenotto riittää: saat käyttöösi Suomi24-asiantuntijat ja datan, jotka auttavat sinua löytämään tehokkaimman tavan saavuttaa tavoitteesi.

Suomi24 edustaa uniikkia, suomalaisten kuluttajien orgaanisesti tarjoamaa dataa ja asiakasymmärrystä. Se on ostopäätösten hermokeskus ja kuluttajien yhteistyö- ja avunantosopimusten koti. Siksi se on myös Suomen vaikutusvaltaisin sosiaalinen media.