Referenssit

Meille on tärkeää, että asiakkaamme onnistuvat kanssamme. Tässä muutama onnistunut ja tuloksellinen esimerkkitapaus. Ehkä ensi kerralla voimme esitellä tällä sivulla yhdessä sinun yrityksesi kanssa tehdyn markkinointiratkaisun?

Tutustu, insipiroidu ja ota yhteyttä yritysmyyntiimme.

Sisaltomarkkinointi_sukkahousulabra_case_thumbnail_963x642

SOK MARKS & SPENCER

Marks & Spencer Sukkahousulabra

50% myynnin kasvua, uusia asiakkaita ja tunnettuutta sisältö- ja blogiyhteistyöllä. Aller suunnitteli sisältökokonaisuuden, joka käynnistyi testiryhmän rekrytoinnilla.

Ruokakesko - Fresh ravioliRUOKAKESKO

Suomen johtava ruokamedia

Ruokakesko halusi rakentaa Suomen johtavan ruokamedian, joka erottuu kilpailijoista laadulla, asiantuntemuksella, palvelulla ja valikoimien monipuolisuudella.

VEPSÄLÄINEN

Uudelleen-   konseptointi

Vepsäläinen oli julkaissut jo vuosien ajan katalogia, joka oli pääosin kumppaniyritysten omia tuote-esittelysivuja. Katalogi kaipasi uudelleenkonseptointia.

arvid nordquistARVID NORDQUIST

Hyvän mielen herkut -lehti

Aller suunnitteli Arvid Nordquistille lehden, jonka kuluttajat saivat kotiinkannettuna Koti ja keittiö –lehden joulunumeron välissä.

kookki-963

GASUM – KÖÖKKI

Gasumin mielikuvahaaste

Gasum halusi löytää keinon kertoa kaasulla kokkaamisen ainutlaatuisuudesta ja helppoudesta hieman erilaisella tavalla.

ELLE

Vuoden tärkein kampanja

Elle-lehden vuoden tärkein kampanja onnistui Allerin pre-targetoinnilla yli-odotusten ja tuotti kolminkertaisen määrän ostoja tavoitteisiin nähden.

VAASAN

Vaasan sisältömarkkinointi

Vaasan tunnisti tarpeen lähteä rakentamaan etäiseksi jäänyttä brändimielikuvaansa ihmisläheisemmäksi ja helpommin lähestyttäväksi.