White Label

Sinulla on digitaalinen palvelu, meillä on Suomen suurin tori.

White Label -konseptimme on tarkoitettu yrityksille,
joilla on digitaalinen tuote tai palvelu,
jolle halutaan asiakkaita tai esimerkiksi mainostajia.

Palvelu tai osia siitä lanseerataan ja markkinoidaan
Allerin digitaalisen brändin palveluna.

Keskity ydinosaamiseesi, Aller tuo asiakasvirrat ja/tai mainostajat

Formaatti on yksinkertainen: partneri tuottaa ja ylläpitää palvelun, Allerin markkinointi- ja brändivoimavarat sitoutetaan asiakasvirtojen ja/tai mainosinventaarin ohjaamiseen.

Tyypillisin white label -alustamme on Suomi24, jossa tarjoamme käyttäjille heitä kiinnostavia etuja.

Panemme peliin brändimme, markkinointikyvykkyytemme, alustamme, yleisömme, kehitystiimimme, moderointimme ja hakukonelöydettävyytemme. Näin kumppanimme voivat keskittyvät ydinosaamiseensa.

Käytössämme on Aller Rikastamo -teknologia, joka on kansainvälisestikin ainutlaatuinen kyky lukea asiakkaan aikeita ja tarpeita datan avulla. Ohjaamme uniikin datan avulla liikenteen white label -palveluun.

Aller Rikastamon teknologian online-kohdentaminen perustuu yksityiskohtaiseen automaattiseen sisältöanalyysiin ja reaaliaikaiseen käyttäjän kiinnostusten oppimiseen.

Liiketoimintamalleja on useita.

Tavoitamme juuri oikeat yleisöt halutulla hetkellä

Aller on reilu ja kokenut white label -kumppani: tapanamme on tutkia ja pilotoida, jotta ratkaisut perustuvat dataan, siis asiakasymmärrykseen.

Jos pilotointi ei johda white label -yhteistyöhän, meillä on tarjota toinen ratkaisu asiakkaamme liiketoiminnan edistämiseen.