Sisältömarkkinointitoimisto Dingle Oy:n toteuttamalla kampanjalla haetaan näkyvyyttä ja hankitaan varoja lasten liikuntakerhoille ympäri Suomea.

 

Kuulostaako lapsesi iltapäivältä [tekstiviestikeskustelu lapsen ja vanhemman välillä]]

 

Olympiakomitean Lasten Liike -kampanja haluaa tuoda liikettä, kavereita ja mielekästä tekemistä lasten iltapäiviin. Nyt käynnissä oleva kampanja hakee yrityskumppaneita ja yksityisiä lahjoittajia tukemaan lasten liikuntakerhoja.

Dinglen konseptoima ja toteuttama kampanja näkyy kevään ajan ulkomainonnassa sekä somessa vanhempien ja lasten chat-keskusteluina. Kampanjamainosten chat-keskustelut ovat tosielämästä poimittuja.

”Halusimme tuottaa luovan konseptin, joka on aito ja johon vanhempien on helppo samaistua. Kouluikäisten lasten vanhemmille on tuttua, että iltapäivisin lapsilta alkaa tulla viestejä. Kampanjan sisällöt syntyivät oikeista vanhempien ja lasten välisistä viesteistä. Kampanjan teema on tärkeä ja tavoite konkreettinen eli lasten hyvinvointia tukevat liikuntakerhot, minkä vuoksi oli todella kiinnostavaa olla sitä toteuttamassa”, kommentoi asiakkuusjohtaja Veera Kivimäki Dingleltä.

”Lasten passiivisuus ja yksinäisyys ovat isoja huolia monille vanhemmille. Kampanjalla haluamme herättää erityisesti yrityksiä lasten liikunnan tukemiseen. Dinglen osuva luova konsepti ja vahva digiosaaminen erottuivat edukseen, kun haimme kumppania tälle tärkeälle hankkeelle. Dingle teki meille puhuttelevan ja rehellisen konseptin, jonka monet ovat tunnistaneet omasta arjestaan”, sanoo Olympiakomitean liiketoimintajohtaja Mikko Selin.

Nyt kerättävät varat käytetään syksyllä liikuntakerhojen käynnistämiseen. Tavoitteena on käynnistää 400 uutta liikuntakerhoa.

 

Dingle.fi

Lastenliikeiltapaiva.fi


Lue lisää