Markkinointitoimisto Dingle ryhtyy tukemaan hampurilaisravintola Naughty BRGRin kasvua strategisella markkinoinnilla ja sisällöillä. 

 Markkinointitoimisto Dinglestä Naughty BRGRin markkinointikumppani

Nyt alkavaan yhteistyöhön kuuluu markkinoinnin strategista suunnittelua, luovaa konseptisuunnittelua ja sisältöjen tuotantoa monikanavaisesti.

”Dinglen asiakasymmärrys, näkemyksemme toimivasta sisältömarkkinoinnista ja vankka kokemus vuorovaikutteisesta ja osallistavasta markkinoinnista ovat keskiössä Naughty BRGRin markkinointia rakentaessamme. Dingleä ja Naughty BRGRia yhdistää rohkea asenne ja kokeilunhalu, joten odotamme innolla, mitä tuleva yhteistyömme vielä synnyttääkään. On hienoa olla tukemassa Naughty BRGRin menestystarinaa”, sanoo asiakkuusvastaava Anna Kilponen Dingleltä.

”Kasvava Naughty BRGR haki monipuolista, joustavaa ja brändimme syvimmän olemuksen ymmärtävää markkinointikumppania. Dinglen out-of-the-box-lähestyminen brändiämme kohtaan ja äärettömän innostunut ote ratkaisivat”, kommentoi Naughty BRGRin markkinointipäällikkö Karoliina Korte.

Naughty BRGRin on perustanut on Suomen Top Chef -kokkiohjelman ensimmäisen kauden voittaja Akseli Herlevi. Naughty BRGRilla on ravintoloita Helsingin lisäksi Turussa, Tampereella ja Jyväskylässä, ja tavoitteena on olla maailman paras premium-tason hampurilaisravintola. ”Haluamme olla alallamme Suomen arvostetuin, ja samalla asteittain kansainvälistyä,” Herlevi sanoo.

Dingle on osa Aller Median markkinointipalveluita.


Lue lisää