idealista_logo_160x160Aller Median elämysmedia Idealista on löytänyt lukijansa ennätysajassa. Huhtikuun lopussa lanseeratulla sivustolla oli kesäkuun alussa jo yli 90 000 eri viikkokävijää. Somessa Idealista nousi heti kokonaiskattavuudeltaan aikakauslehtien seitsemänneksi. Facebookissa Idealistalla on 45 000 tykkääjää, mikä on aikakauslehdistä viidenneksi eniten.

Idealista on Aller Median uusi käyttäjän henkilökohtaiseen dataan perustuva lifestyle-media, joka tarjoaa luettavaa sisältöä käyttäjän kiinnostuksen mukaan. Personoituun suositteluun uuden ajan media hyödyntää mainontaa varten kehitettyä data-analytiikkaa.

Idealista yhdistää kaikki Aller Median lifestyle-brändit eli Kodin ja keittiön, Fitin, Oman Ajan, Mamalifen, Divaaniblogien, Costume.fi:n, Olivialehti.fi:n ja Allerin tv-toimituksen tuottamat digitaaliset sisällöt sekä katraan Suomen palkituimpia blogeja.

Erityisesti kävijät ovat olleet kiinnostuneita kotiin, muotiin ja ruokaan liittyvistä palvelevista hyöty- ja vinkkisisällöistä. Lukijat ovat löytäneet hyvin myös Idealistan blogit. Jaetuimpia juttuja taas ovat olleet pitkät, koskettavat ja laadukkaat tarinat.


Lue lisää