Piela (36) tuo yhtiöön markkinoinnin automaation vankkaa osaamistaan. Hänellä on 15 vuoden kokemus markkinointi-, IT- ja media-alalta. Piela on aiemmin toiminut muun muassa Element Suomen toimitusjohtajana ja Nortalin kehitysjohtajana.

Ilmari Piela

Strategisen markkinoinnin yritys CEO Helsinki haluaa markkinoinnin automaation yhä merkittävämmäksi osaksi tarjoomaansa. Tätä Piela lähtee viemään konkreettisesti eteenpäin.

“Uskomme että parhaiten asemoitu markkinointi lähtee myynnin, markkinoinnin ja muiden ydintoimintojen läpivalaisemisesta ja parhaan palapelin hahmottamisesta. Autamme yrityksiä tunnistamaan parhaan mahdollisen toimintatavan ja teknologiat, joilla markkinointia loppuasiakkaille, olivatpa he päättäjiä tai kuluttajia,  tulee toteuttaa. Pielassa yhdistyy näkemyksellinen ote yritysten tulevaisuuteen sekä moderni markkinointiajattelu. Markkinoinnin automaatio on meille kriittinen ja strateginen kokonaisuus, joka pakottaa yrityksen prosessit kuntoon”, toteaa CEO Helsingin Ville Toriseva.

”Uudessa pestissäni CEO Helsingissä kiinnostaa nimenomaan mahdollisuus luoda uutta. Toivon, että pääsen yli yhtiörajojen Allerin Suomen konsernissa hyödyntämään eri osaajien asiantuntemusta ja että pääsemme yhdessä synnyttämään uusia palvelukonsepteja asiakkaille. Minun missioni on luoda kasvua asiakkaillemme tässä murroskaudessa, jolloin ostokäyttäytyminen muuttuu jatkuvasti. Tähän tarvitaan strategiaa, teknologiaa, analytiikkaa, luovia sisältöjä ja käytännössä toteuttamista sopivassa suhteessa”, Ilmari Piela kommentoi.

CEO Helsinki on osa Aller Median Suomen konsernia. Allerin Markkinointipalvelut-yksikköön kuuluu lisäksi Dingle, Data Refinery ja sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas.


Lue lisää