Aiemmin CEO Helsingin Senior Creativenä toiminut Jan Zapasnik on nimitetty markkinointiviestintätoimisto Dinglen Head of Content Designiksi johtamaan monimediasisältöjä tuottavaa tiimiä.

Zapasnikilla on laaja kokemus media-alalta ja sisältöjen tuotannosta. Hän on ollut perustamassa mediatalo Bassoa, minivideotuotantoyhtiö Snacksizea sekä toiminut muun muassa RadioMedian hallituksessa.

Uudessa roolissaan Zapasnik johtaa Dinglen sisältötiimiä, joka tuottaa monipuolisia teksti-, kuva-, audio- ja videosisältöjä brändien markkinointiviestintään.

”Maailma on täynnä intohimotonta sisältöä, ja ihmisiä pommitetaan päivittäin latteuksilla. Dinglen vahvuus on tekemisen palo, joka välittyy asiakkaillemme ja luomiemme sisältöjen kautta heidän asiakkailleen”, Zapasnik kommentoi.

”Tänä päivänä brändit eivät voi ratsastaa menneisyyden menestyksillään eivätkä nojata etupainotteisesti vain tulevaisuuteen, vaan niiltä vaaditaan läsnäoloa tänään, tässä ja nyt. Dingle auttaa brändejä reagoimaan jatkuvasti muuttuvaan maailmaan”, Zapasnik jatkaa.

“Sisältömarkkinointi on astumassa uuteen vaiheeseen, sekä Dinglessä että laajemminkin. Jatkossa näemme paljon rikkaampia kerronnan muotoja, joissa liikkuva kuva, teksti, animaatiot ja muut elementit yhdistyvät tehokkaasti. Sisällön tulee aina tarjota arvoa käyttäjälleen, ja sen tulee vahvasti erottua ympäristössään. Pidempään kantavat narratiivit antavat brändeille mahdollisuuden syvällisempään suhteeseen kuluttajien kanssa. Janin tausta ja osaaminen ovat omiaan kehittämään Dinglen sisältöosaamista juuri tuohon suuntaan”, kommentoi Dinglen toimitusjohtaja Tomi Hilvo.

Dingle painottaa tarjoamassaan strategista suunnittelua, sisältökonsepteja, markkinointiteknologiaa ja kanavaosaamista.

CEO Helsingistä tuli osa Dingleä huhtikuussa. Dingle, ja aiemmin myös CEO Helsinki, ovat osa Aller Median markkinointipalveluita. Dinglen asiakkaisiin kuuluvat muun muassa St1, Vaasan ja Panda.

 


Lue lisää