Markkinointipäättäjille suunnatuissa maksuttomissa Aller Smart Marketing -tapahtumissa poraudutaan yhteen markkinoinnin polttavimpaan aiheeseen kerrallaan ja kirkastetaan alan parhaat käytännöt. Lavalla Suomen parhaat brändit, asiantuntijat ja heidän oppinsa.

 

EDELLINEN TAPAHTUMA:

Aller Smart Marketing Summit – Konseptit merkityksellisen markkinoinnin taustalla

Aika: Torstai 25.4. klo 13-16
Paikka: Aller, Lintulahdenkuja 10 A, Helsinki (Sörnäinen)

 

KATSO TALLENNE TAPAHTUMASTA TÄÄLLÄ!

Keväinen Aller Smart Marketing Summit – Konseptit vaikuttavan markkinoinnin taustalla -tapahtuma järjestetään vapputunnelmissa. Tapahtuman päätteeksi saamme nauttia viiniammattilaisen vetämästä skumppatastingista. Tule kuulemaan mm. kuinka energiayhtiö St1 taklaa ilmastonmuutosta Puhtaan voiman vallankumouksella, ja miten pieni klubifestari Flow on kasvanut kansainväliseksi tapahtumaksi, säilyttäen silti omaleimaisen Flow-fiiliksensä.

 

3.15–13.40 Alkusanat: Merkityksellisyys markkinoinnissa
Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

13.45–14.10 Flow Festival: pienestä klubitapahtumasta kansainväliseksi festivaalibrändiksi
Milla Valjus, markkinointipäällikkö, Flow Festival

14.20–14.45 Case Solita: Maailmaa valloittamaan oikealla datalla ja rohkeilla tarinoilla
Heikki Sivonen, Head of Marketing Operations, Solita

14.50–15.25 Case St1: Puhtaan voiman vallankumous
Jasmiina Ojala, markkinointipäällikkö, St1

15.30–15.55 Winestate: Sisällöt ja henkilöbrändäys viinien markkinoinnissa*
Tuomas Meriluoto, CEO, Master of Wine, Winestate

n. 16.00 Skumppatasting by Master of Wine Tuomas Meriluoto, naposteltavaa ja vapaata verkostoitumista

Lisätiedot: mirka.lammi@aller.com

Aller

TULEVAT TAPAHTUMAT:

Aller Smart Marketing Breakfast

Aika: TBA

MENNEET TAPAHTUMAT:

Aller Smart Marketing Breakfast: Asiakkuuden elinkaaren kattava markkinointi

Aika: 15.2.2019, Tapahtumahotelli Huone Kamppi

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLTÄ.

 

Ohjelma:

Asiakaslähtöisyys alustatalouden aikakautena
Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

Case Scandic Friends -kanta-asiakasohjelma: kohdennettu markkinointi läpi asiakkuuden elinkaaren
Lauri Elovainio, Loyalty Manager, Scandic Hotels

Hurmaa, palvele, koukuta – seitsemän oppia oman median sisältöjen rakentamiseen
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas

Case Lääkärikeskus Aava: Markkinointi mukana ihmisen elinkaarella
Minna Hoffström, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Lääkärikeskus Aava

 

 

Aller Smart Marketing Breakfast: Vain kiinnostava sisältö kiinnostaa

Aika: 23.11.2018

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLLÄ.

Ohjelma:

Tunteen psykologia: Miten tunne herätetään?
Ira Kujala, Human Advisor, Emergy

 

Miten sähköstäkin saadaan kiinnostavaa sisältöä?
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas


Case Suomi24: Näin valtava datamassa jalostetaan ymmärrykseksi kuluttajien ostotottumuksista ja kiinnostuksen kohteista
Anders Lindh, VP, Technology & Operations, Data Refinery

 

Case Panda: Tunteita herättävä sisältö tekee brändistä makean ja kiinnostavan
Vesa Vainio, markkinointipäällikkö, Panda

 

 

Data, tunne ja jatkuva reagointi – ravistele pölyt sisältöstrategiastasi

Aika: 21.9.2018

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLLÄ.

 

Ohjelma:

Somen kuolema
Juho Jokinen, johtaja, Aller Markkinointipalvelut


Data tarvitsee rinnalleen tunnetta!
Niina Korhonen, kehityspäällikkö, Aller Ideas

 

Case Vepsäläinen: Sisältöstrategia sisustajan sydämeen
Jussi Lindholm, toimitusjohtaja, Vepsäläinen

 

Voittajabrändi reagoi ympäröivään maailmaan
Tomi Hilvo, toimitusjohtaja, Dingle