Markkinointipäättäjille suunnatuissa maksuttomissa Aller Smart Marketing -tapahtumissa poraudutaan yhteen markkinoinnin polttavimpaan aiheeseen kerralla ja kirkastetaan alan parhaat käytännöt. Lavalla Suomen parhaat brändit, asiantuntijat ja heidän oppinsa.

 

SEURAAVA TAPAHTUMA:

Loka-marraskuussa 

 

Lisätiedot: mirka.lammi@aller.com

MENNEET TAPAHTUMAT:

 

Aller Smart Marketing Breakfast – Konversioiden maksimointi sisältöjen avulla

Mitä on laadukas dialogi ja voiko teknologia tukea yritystä keskustelevassa markkinoinnissa? Kuinka maksimoit konversiot ja otat kaiken irti sisällöistä? Tule herkulliselle aamiaiselle ja hakemaan vinkit markkinointisi tueksi.

Aika: Torstai 5.9.
Paikka: Tapahtumahotelli Huone Kamppi

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLTÄ!

Ohjelma:

Puheenvuoro & Round table -keskustelu: Dialogin voima

  • Onnistunut dialogi voi parhaimmillaan estää tai lopettaa sotia – mitkä ovat onnistuneet dialogin kulmakivet?
  • Haasteet koneen kanssa käydyssä dialogissa

Janne Kareinen, johtaja, DialogiAkatemia

Case: Teknologia apuna asiakasdialogissa

Santtu Kottila, markkinointijohtaja, Leadoo

 

Sisällöt ja teknologia keskustelumarkkinoinnissa – näkymät nyt ja tulevaisuudessa

Tomi Hilvo, toimitusjohtaja, Dingle


Case Vaasan: Kaikki irti sisällöistä

Minna Cousins, kaupallinen  johtaja, Vaasan

 

 

Aller Smart Marketing Summit – Konseptit merkityksellisen markkinoinnin taustalla

Aika: Torstai 25.4. klo 13-16
Paikka: Aller, Lintulahdenkuja

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLTÄ!

Ohjelma:

Alkusanat: Merkityksellisyys markkinoinnissa
Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

 

Flow Festival: pienestä klubitapahtumasta kansainväliseksi festivaalibrändiksi
Milla Valjus, markkinointipäällikkö, Flow Festival

 

Case Solita: Maailmaa valloittamaan oikealla datalla ja rohkeilla tarinoilla
Heikki Sivonen, Head of Marketing Operations, Solita

 

Case St1: Puhtaan voiman vallankumous
Jasmiina Ojala, markkinointipäällikkö, St1

 

Winestate: Sisällöt ja henkilöbrändäys viinien markkinoinnissa*
Tuomas Meriluoto, CEO, Master of Wine, Winestate

 

Skumppatasting by Master of Wine Tuomas Meriluoto, naposteltavaa ja vapaata verkostoitumista

 

Aller Smart Marketing Breakfast: Asiakkuuden elinkaaren kattava markkinointi

Aika: 15.2.2019, Tapahtumahotelli Huone Kamppi

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLTÄ.

 

Ohjelma:

Asiakaslähtöisyys alustatalouden aikakautena
Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

 

Case Scandic Friends -kanta-asiakasohjelma: kohdennettu markkinointi läpi asiakkuuden elinkaaren
Lauri Elovainio, Loyalty Manager, Scandic Hotels

 

Hurmaa, palvele, koukuta – seitsemän oppia oman median sisältöjen rakentamiseen
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas

 

Case Lääkärikeskus Aava: Markkinointi mukana ihmisen elinkaarella
Minna Hoffström, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Lääkärikeskus Aava

 

 

Aller Smart Marketing Breakfast: Vain kiinnostava sisältö kiinnostaa

Aika: 23.11.2018

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLLÄ.

Ohjelma:

Tunteen psykologia: Miten tunne herätetään?
Ira Kujala, Human Advisor, Emergy

 

Miten sähköstäkin saadaan kiinnostavaa sisältöä?
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas


Case Suomi24: Näin valtava datamassa jalostetaan ymmärrykseksi kuluttajien ostotottumuksista ja kiinnostuksen kohteista
Anders Lindh, VP, Technology & Operations, Data Refinery

 

Case Panda: Tunteita herättävä sisältö tekee brändistä makean ja kiinnostavan
Vesa Vainio, markkinointipäällikkö, Panda

 

 

Data, tunne ja jatkuva reagointi – ravistele pölyt sisältöstrategiastasi

Aika: 21.9.2018

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLLÄ.

 

Ohjelma:

Somen kuolema
Juho Jokinen, johtaja, Aller Markkinointipalvelut


Data tarvitsee rinnalleen tunnetta!
Niina Korhonen, kehityspäällikkö, Aller Ideas

 

Case Vepsäläinen: Sisältöstrategia sisustajan sydämeen
Jussi Lindholm, toimitusjohtaja, Vepsäläinen

 

Voittajabrändi reagoi ympäröivään maailmaan
Tomi Hilvo, toimitusjohtaja, Dingle