Markkinointipäättäjille suunnatuissa maksuttomissa Aller Smart Marketing -tapahtumissa poraudutaan yhteen markkinoinnin polttavimpaan aiheeseen kerrallaan ja kirkastetaan alan parhaat käytännöt. Lavalla Suomen parhaat brändit, asiantuntijat ja heidän oppinsa.

 

SEURAAVA TAPAHTUMA:

Aller Smart Marketing Breakfast – Konversioiden maksimointi sisältöjen avulla

Aika: Torstai 5.9. klo 8.30-11.30
Paikka: Tapahtumahotelli Huone Kamppi, Malminkatu 30, 00101 Helsinki

 

8.15-9.00 Aamiainen & tervetuloa

9.05-9.45 Puheenvuoro & Round table -keskustelu: Dialogin voima

  • Onnistunut dialogi voi parhaimmillaan estää tai lopettaa sotia – mitkä ovat onnistuneet dialogin kulmakivet?
  • Voiko koneen kanssa käydä laadukasta dialogia?

Janne Kareinen, johtaja, DialogiAkatemia

 

9.50-10.15 Case: Teknologia apuna asiakasdialogissa ja tarinankerronnassa

TBA

 

10.30-10.55 Sisällöt ja teknologia keskustelumarkkinoinnissa – näkymät nyt ja tulevaisuudessa

Tomi Hilvo, toimitusjohtaja, Dingle

 

11.00-11.25 Case: Kaikki irti sisällöistä

TBA

 

11.25-12.00 Yhteenveto, Q&A ja vapaata seurustelua

ILMOITTAUDU TÄSTÄ TAPAHTUMAAN.

 

Lisätiedot: mirka.lammi@aller.com

MENNEET TAPAHTUMAT:

Aller Smart Marketing Summit – Konseptit merkityksellisen markkinoinnin taustalla

Aika: Torstai 25.4. klo 13-16
Paikka: Aller, Lintulahdenkuja

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLTÄ!

Ohjelma:

Alkusanat: Merkityksellisyys markkinoinnissa
Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

 

Flow Festival: pienestä klubitapahtumasta kansainväliseksi festivaalibrändiksi
Milla Valjus, markkinointipäällikkö, Flow Festival

 

Case Solita: Maailmaa valloittamaan oikealla datalla ja rohkeilla tarinoilla
Heikki Sivonen, Head of Marketing Operations, Solita

 

Case St1: Puhtaan voiman vallankumous
Jasmiina Ojala, markkinointipäällikkö, St1

 

Winestate: Sisällöt ja henkilöbrändäys viinien markkinoinnissa*
Tuomas Meriluoto, CEO, Master of Wine, Winestate

 

Skumppatasting by Master of Wine Tuomas Meriluoto, naposteltavaa ja vapaata verkostoitumista

 

Aller Smart Marketing Breakfast: Asiakkuuden elinkaaren kattava markkinointi

Aika: 15.2.2019, Tapahtumahotelli Huone Kamppi

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLTÄ.

 

Ohjelma:

Asiakaslähtöisyys alustatalouden aikakautena
Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

 

Case Scandic Friends -kanta-asiakasohjelma: kohdennettu markkinointi läpi asiakkuuden elinkaaren
Lauri Elovainio, Loyalty Manager, Scandic Hotels

 

Hurmaa, palvele, koukuta – seitsemän oppia oman median sisältöjen rakentamiseen
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas

 

Case Lääkärikeskus Aava: Markkinointi mukana ihmisen elinkaarella
Minna Hoffström, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Lääkärikeskus Aava

 

 

Aller Smart Marketing Breakfast: Vain kiinnostava sisältö kiinnostaa

Aika: 23.11.2018

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLLÄ.

Ohjelma:

Tunteen psykologia: Miten tunne herätetään?
Ira Kujala, Human Advisor, Emergy

 

Miten sähköstäkin saadaan kiinnostavaa sisältöä?
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas


Case Suomi24: Näin valtava datamassa jalostetaan ymmärrykseksi kuluttajien ostotottumuksista ja kiinnostuksen kohteista
Anders Lindh, VP, Technology & Operations, Data Refinery

 

Case Panda: Tunteita herättävä sisältö tekee brändistä makean ja kiinnostavan
Vesa Vainio, markkinointipäällikkö, Panda

 

 

Data, tunne ja jatkuva reagointi – ravistele pölyt sisältöstrategiastasi

Aika: 21.9.2018

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLLÄ.

 

Ohjelma:

Somen kuolema
Juho Jokinen, johtaja, Aller Markkinointipalvelut


Data tarvitsee rinnalleen tunnetta!
Niina Korhonen, kehityspäällikkö, Aller Ideas

 

Case Vepsäläinen: Sisältöstrategia sisustajan sydämeen
Jussi Lindholm, toimitusjohtaja, Vepsäläinen

 

Voittajabrändi reagoi ympäröivään maailmaan
Tomi Hilvo, toimitusjohtaja, Dingle