Markkinointipäättäjille suunnatuissa maksuttomissa Aller Smart Marketing Breakfast -aamiaistapahtumissa poraudutaan yhteen markkinoinnin polttavimpaan aiheeseen kerrallaan ja kirkastetaan alan parhaat käytännöt. Lavalla Suomen parhaat brändit, asiantuntijat ja heidän oppinsa.

 

SEURAAVA TAPAHTUMA:

Aller Smart Marketing Breakfast: Asiakkuuden elinkaaren kattava markkinointi

Aika: 15.2.2019

Paikka: Tapahtumahotelli Huone Kamppi, Malminkatu 30, 00100 Helsinki

 

Alustava ohjelma:

 

8.45 Aamupala

9.00–9.25  Asiakaslähtöisyys alustatalouden aikakautena
Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

 

9.30–9.55 Case Scandic Friends -kanta-asiakasohjelma: kohdennettu markkinointi läpi asiakkuuden elinkaaren
Lauri Elovainio, Loyalty Manager, Scandic Hotels

 

10.10–10.35 Hurmaa, palvele, koukuta – seitsemän oppia oman median sisältöjen rakentamiseen
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas

 

10.35–10.50 Round table -keskustelu

 

10.55–11.20 Case Lääkärikeskus Aava: Markkinointi mukana ihmisen elinkaarella
Minna Hoffström, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Lääkärikeskus Aava

 

11.20–11.45 Yhteenveto + final Q & A + vapaata verkostoitumista

11.45 Tapahtuma päättyy

 

 

TÄÄLTÄ PÄÄSET KATSOMAAN TAPAHTUMAN LIVETALTIOINNIN.

 

TAPAHTUMA ON TÄYNNÄ, voit kuitenkin ilmoittautua jonoon TÄSTÄ.

 

Tilaisuuden rajallisen koon vuoksi emme voi taata paikkoja alalla toimiville palveluntarjoajille.

Lisätiedot: mirka.lammi@aller.com

TULEVAT TAPAHTUMAT:

Aller Smart Marketing Breakfast

Aika: 25.4.2019 klo 8.45– 11.45

MENNEET TAPAHTUMAT:

Aller Smart Marketing Breakfast: Vain kiinnostava sisältö kiinnostaa

Aika: 23.11.2018

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLLÄ.

Ohjelma:

Tunteen psykologia: Miten tunne herätetään?
Ira Kujala, Human Advisor, Emergy

 

Miten sähköstäkin saadaan kiinnostavaa sisältöä?
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas


Case Suomi24: Näin valtava datamassa jalostetaan ymmärrykseksi kuluttajien ostotottumuksista ja kiinnostuksen kohteista
Anders Lindh, VP, Technology & Operations, Data Refinery

 

Case Panda: Tunteita herättävä sisältö tekee brändistä makean ja kiinnostavan
Vesa Vainio, markkinointipäällikkö, Panda

 

 

Data, tunne ja jatkuva reagointi – ravistele pölyt sisältöstrategiastasi

Aika: 21.9.2018

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLLÄ.

 

Ohjelma:

Somen kuolema
Juho Jokinen, johtaja, Aller Markkinointipalvelut


Data tarvitsee rinnalleen tunnetta!
Niina Korhonen, kehityspäällikkö, Aller Ideas

 

Case Vepsäläinen: Sisältöstrategia sisustajan sydämeen
Jussi Lindholm, toimitusjohtaja, Vepsäläinen

 

Voittajabrändi reagoi ympäröivään maailmaan
Tomi Hilvo, toimitusjohtaja, Dingle