Markkinointipäättäjille suunnatuissa maksuttomissa Aller Smart Marketing Breakfast -aamiaistapahtumissa poraudutaan yhteen markkinoinnin polttavimpaan aiheeseen kerrallaan ja kirkastetaan alan parhaat käytännöt. Lavalla Suomen parhaat brändit, asiantuntijat ja heidän oppinsa.

 

KATSO TALLENNE EDELLISESTÄ TAPAHTUMASTA:

Aller Smart Marketing Breakfast: Vain kiinnostava sisältö kiinnostaa

Aika: 23.11.2018

Voit katsoa tapahtuman tallenteen TÄÄLLÄ.

 

Ohjelma:

9.00–9.25 Tunteen psykologia: Miten tunne herätetään?
Ira Kujala, Human Advisor, Emergy

 

9.25–9.50 Miten sähköstäkin saadaan kiinnostavaa sisältöä?
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas

 

10.05–10.30 Case Suomi24: Näin valtava datamassa jalostetaan ymmärrykseksi kuluttajien ostotottumuksista ja kiinnostuksen kohteista
Anders Lindh, VP, Technology & Operations, Data Refinery

 

10.45–11.10 Case Panda: Tunteita herättävä sisältö tekee brändistä makean ja kiinnostavan
Vesa Vainio, markkinointipäällikkö, Panda

 

Lisätiedot: mirka.lammi@aller.com

TULEVAT TAPAHTUMAT:

Aller Smart Marketing Breakfast

Aika: 21.2.2019 klo 8.45– 11.45 (HUOM! tapahtumapäivä tulee muuttumaan Uudenmaan hiihtolomaviikon vuoksi)

 

 

Aller Smart Marketing Breakfast

Aika: 25.4.2019 klo 8.45– 11.45

MENNEET TAPAHTUMAT:

Data, tunne ja jatkuva reagointi – ravistele pölyt sisältöstrategiastasi

Aika: 21.9.2018
Paikka: MOW – Mothership of Work, Pieni Roobertinkatu 9, 00130 Helsinki

 

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin TÄÄLLÄ.

 

Ohjelma:

Somen kuolema

  • Sometileillä ei jakseta enää roikkua – kuinka oikeat ihmiset nyt tavoitetaan?
    Juho Jokinen, johtaja, Aller Markkinointipalvelut

 

Data tarvitsee rinnalleen tunnetta!

• Omassa mediassa avain vaikuttaviin sisältöihin on kuluttajan tarpeiden tyydyttäminen.
• Onnistu halutun kohderyhmän hurmaamisessa datan ja petun eli kokemuksen avulla.
Niina Korhonen, kehityspäällikkö, Aller Ideas

 

Case Vepsäläinen: Sisältöstrategia sisustajan sydämeen*

Jussi Lindholm, toimitusjohtaja, Vepsäläinen

 

Voittajabrändi reagoi ympäröivään maailmaan*

  • Sisältöstrategiana ketterä optimointi ja tiukka fokus arvoa tuottavaan bisnekseen
  • Brändin kristallinkirkaat arvot reaktiivisen sisällöntuotannon mahdollistajana
    Tomi Hilvo, toimitusjohtaja, Dingle

 

Lisätiedot: mirka.lammi@aller.com