Data Refinery

Data Refineryn avulla autamme yritystäsi:

  • Lähestymään kuluttajia ja potentiaalisia asiakkaita monikanavaisesti tunnistamalla ostavan asiakkaan profiilin (poistamme oletukset)
  • Ymmärtämään mistä kuluttajien ostokiinnostus muodostuu ja hyödyntämään sitä omassa liiketoiminnassa
  • Löytämään asiakkaasi kohderyhmässä joka on sinulle olennaisin ja lisäämällä siten myyntiäsi
  • Data Refineryn avulla tunnistettuja kohderyhmiä voit hyödyntää:
    • Tuotekehityksessä
    • Tuotemuotoilussa
    • Verkkokaupan optimoinnissa
    • Asiakastietokannan rikastamisessa ja segmentoinnissa (Näin voit palvella asiakkaitasi paremmin)
    • Asiakkaasi kausikohtaisten ostoaikeiden tunnistamisessa
    • Asiakkaidesi kulutustrendien ja ostokiinnostuksien reaaliaikaisessa tunnistamisessa

 

Mikä on Data Refinery?

Data Refinery on ainutlaatuisen rikas reaaliaikainen tietopankki suomalaisten arjesta, motiiveista, harrastuksista, kiinnostuksenkohteista, kulutustottumuksista ja ostoaikeista.

Data Refinery muodostuu online- ja offline -datasta. Keräämme online-datan ainutlaatuisen teknologian avulla verkkosivuiltamme. Data Refineryn online-verkostosta löytyy yli 16 miljoonaa aktiivista evästettä, joista muodostamme kattavia ja syvällisiä ostoaieprofiileja. Tämä reaaliaikaisesti päivittyvä data kuvaa henkilön käyttäytymistä ja ostoaikeita syvemmin kuin mikään muu vastaava teknologia. Tämä data yhdistettynä Allerin lähes 3 miljoonan markkinointiluvallisen kantaan ja ulkoisiin tietolähteisiin muodostaa Data Refineryn perusteet. Asiakaskanta muodostuu henkilö-, tausta- ja taloustiedoista sekä asiakashistoriasta tehdyistä analyyseistä ja malleista.

Data Refinery tarjoaa yhdistelmän rikastettuja kohderyhmiä ja ennennäkemättömän syvää ihmisymmärrystä. Se yhdistää offline- ja online-datan – ja tarjoaa Suomen tarkimmat kohderyhmät sekä sukeltaa syvälle suomalaisten ostokiinnostukseen.

Tämä datakolmikanta toisiinsa yhdistettynä muodostaa ylivoimaisen kohderyhmähakukoneen, jossa voidaan lähestyä kuluttajia monikanavaisesti, yli online- ja offline-datan rajojen.

 

Valmiit kohderyhmät voit ladata pdf-tiedostona täältä >>

Aller käyttää online-kohdentamiseen ainutlaatuista teknologiaa, joka  perustuu yksityiskohtaiseen automaattiseen sisältöanalyysiin ja reaaliaikaiseen käyttäjän kiinnostusten oppimiseen.

Leiki Oy on suomalainen ohjelmistoyritys, joka tarjoaa patentoitua teknologiaa verkkosivustoille sisällön löytämiseen ja mainonnan kohdentamiseen. Leiki on koko historiansa ajan kehittänyt Leiki Focus -tuotetta. Tuotteen kyky analysoida sisältöjä ja päätellä käyttäjien kiinnostuksia perustuu ontologiaan, jossa yli 2 miljoonaa sanayhdistelmää liittyy yli 100 000 kieliriippumattomaan käsitteeseen.

 

Mitä hyötyä Data Refineryn datasta on?

Data Refinerystä saat entistä tarkempia ja rikkaampia kohderyhmiä joita voit hyödyntää monikanavaisesti niin display-kampanjoissa (ohjelmalliset kohderyhmät ja premium online -kohderyhmät) kuin perinteisissä kanavissa kuten sähköposti-, suoraposti-, SMS- ja telemarkkinoinnissa.

Mainonnan kohderyhmien lisäksi on Data Refineryn annilla myös strategisia käyttötarkoituksia. Verkon liikenteen ja käyttäytymisen perusteella pystymme tuottamaan Rikastamon avulla syvää analyysia ja tietämystä ketkä tai millaiset kuluttajat keskustelevat brändistäsi ostomielessä ja millaisia keskusteluja brändistäsi yleensä käydään.

Mitä maksaa?

Ota yhteyttä – räätälöidyt ratkaisut hinnoitellaan tarpeidesi mukaan.

Miten pääsen Data Refineryyn?

Ota yhteyttä, kun haluat kuulla, miten Data Refinery parantaa juuri sinun yrityksesi liiketoimintaa.

 

YRITYSMYYNNIN YHTEYSTIETOIHIN

Haluatko kuulla lisää?

Anna tietosi, niin otamme sinuun yhteyttä.

Nimi *

Yritys *

Haluan että minuun otetaan yhteyttä:
PuhelimitseSähköpostilla

Sähköposti

Puhelinnumero

Aihe