Oma Aller

Oma Aller on asiakkaan palvelukeskus verkossa. Täällä voit hoitaa lehtitilauksiin liittyvät asiat sujuvasti – silloin kun sinulle parhaiten sopii. Palvelussa voit esimerkiksi seurata voimassa olevia tilauksia ja tehdä osoitteenmuutoksen.

Ajankohtaista

1.4.2017  Fit -lehti on siirtynyt Aller Media Oy:ltä uudelle kustantajalle Fokus Media Oy:lle

Ohje Fit -lehden tilaajillemme:

Laskutus: Mikäli asiasi koskee laskutusta, ota yhteyttä laskun lähettäjään. Oikeat yhteystiedot näet laskusta, jonka olet viimeiseksi saanut.

Muut asiat:

Mikäli asiasi koskee aikaa ennen 1.4.2017, ole yhteydessä Allerin asiakaspalveluun. Puhelin: 075 328 5102 (8,8 snt/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan) Verkossa: aller.fi/asiakaspalvelu/yhteydenotto/

Mikäli asiasi koskee 1.4.2017 jälkeistä aikaa, ole yhteydessä Fokus Median asiakaspalveluun. Puhelin: 020 7354 130 (lankapuhelinliittymästä 8,35 snt/puhelu + 7,02 snt/min, matkapuhelinliittymästä 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min Sähköposti: asiakaspalvelu@fokusmedia.fi

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Palaute- ja yhteydenottolomakeella voit kätevästi lähettää viestin asiakaspalveluun. Jos toivot, että asiakaspalvelumme palaa asiaan, valitse mieluinen yhteydenottotapa ja lähetä lomake. Olemme sinuun yhteydessä!

 

Lomakkeeseen

Puhelinpalvelu

Avoinna ma-pe 08.30-16.00. Puhelun hinta on 8,8, snt/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan.

075 328 5100 Tilaukset

075 328 5102 Asiakaspalvelu (tilausmuutokset, neuvonta yms.)

 

 

Digipalveluiden käyttäjätuki

Avoinna ma-pe 10.00-12.00. Puhelun hinta on 2,01 e/min + pvm/mpm 

Hinta pätee myös jonotuksen ajan.

0600-012 34    Suomi24 ja Suomi24 Treffit

Tilaa Lehti

 

Katso kaikki tarjoukset

Usein kysytyt kysymykset:

Minulla on voimassa oleva tilaus, miksi en ole saanut lehteä?

Nämä tilanteet ovat aina tapauskohtaisia ja epäselvissä tapauksissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme ongelman selvittämiseksi.

Olen tehnyt osoitteenmuutoksen väestörekisteriin, mutta lehti ei tule uuteen osoitteeseen. Miksi?

  1. Väestörekisterin osoitteenmuutokset päivittyvät meille noin kerran kuukaudessa.
  2. Postin osoitteenmuutos ei käännä aikakauslehtiä. Jotta posti kääntäisi aikakauslehdet, tarvitsee heidän kanssa tehdä siitä erillinen sopimus.

Peruuntuuko tilaukseni, jos jätän jatkolaskun maksamatta?

  1. Tilauksemme ovat kestotilauksia ja edellyttävät erillisen peruutuksen.
  2. Peruutuksen voi tehdä Oma Allerissa , palvelukortilla, sähköpostitse tai puhelimitse.

Olen tilannut lehden, mutta sitä ei ole minulle saapunut. Mistä johtuu?

  1. Talouteenne on mahdollisesti tullut lehti tilattuna viimeisen 6 kuukauden aikana, jolloin uutta tarjoustilausta ei voi tehdä.
  2. Tilaus ei ole meille saapunut.
  3. Mikäli tilaus on tullut niin että lehti on ehtinyt lähteä jo painoon, alkaa tilaus vasta seuraavasta numerosta.

En ole tilannut lehteänne, miksi se on lähetetty minulle?

  1. Yhteydenottonne on tulkittu tilaukseksi, väärinymmärrys selviää helposti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
  2. Kyseessä saattaa olla lahjalehti tai näytenumero.

Jos olen maksanut liikaa miten saan rahat takaisin?

Ylisuoritus käytetään automaattisesti seuraavan tilausjaksosi hyväksi. Mikäli kuitenkin haluat ylisuorituksen takaisin rahana, tarvitsemme palautusta varten nimi- ja osoitetiedot sekä tilinumeron.

Milloin ilmestyy seuraava lehti?

  1. Katso ja Seiska ilmestyvät joka torstai (poikkeuksena juhlapyhät kaksoisnumerot)
  2. Kuukausilehtien seuraava ilmestymispäivä löytyy lehdestä.

Mitkä ovat kestotilaajan edut?

  1. Lehti tulee kotiin kannettuna
  2. Olet automaattisesti mukana Aller Media Oy:n vuosittaisissa arvonnoissa.
  3. Katso lehtikohtaiset tilaajaedut tästä:
    Elle Koti ja keittiö Seiska Oma Aika Katso

Käyttäjätuki

suomi24

logo_huge

Seiska_Logo