Oma Aller

Oma Aller on asiakkaan palvelukeskus verkossa. Täällä voit hoitaa lehtitilauksiin liittyvät asiat sujuvasti – silloin kun sinulle parhaiten sopii. Palvelussa voit esimerkiksi seurata voimassa olevia tilauksia, tehdä osoitteenmuutoksen tai irtisanoa tilauksen.

Tilaa Lehti

 

Katso kaikki tarjoukset

Usein kysytyt kysymykset:

Minulla on voimassa oleva tilaus, miksi en ole saanut lehteä?

Nämä tilanteet ovat aina tapauskohtaisia ja epäselvissä tapauksissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme ongelman selvittämiseksi.

Olen tehnyt osoitteenmuutoksen väestörekisteriin, mutta lehti ei tule uuteen osoitteeseen. Miksi?

  1. Väestörekisterin osoitteenmuutokset päivittyvät meille noin kerran kuukaudessa.
  2. Postin osoitteenmuutos ei käännä aikakauslehtiä. Jotta posti kääntäisi aikakauslehdet, tarvitsee heidän kanssa tehdä siitä erillinen sopimus.

Peruuntuuko tilaukseni, jos jätän jatkolaskun maksamatta?

  1. Tilauksemme ovat kestotilauksia ja edellyttävät erillisen peruutuksen.
  2. Peruutuksen voi tehdä Oma Allerissa , palvelukortilla, sähköpostitse tai puhelimitse.

Olen tilannut lehden, mutta sitä ei ole minulle saapunut. Mistä johtuu?

  1. Talouteenne on mahdollisesti tullut lehti tilattuna viimeisen 6 kuukauden aikana, jolloin uutta tarjoustilausta ei voi tehdä.
  2. Tilaus ei ole meille saapunut.
  3. Mikäli tilaus on tullut niin että lehti on ehtinyt lähteä jo painoon, alkaa tilaus vasta seuraavasta numerosta.

En ole tilannut lehteänne, miksi se on lähetetty minulle?

  1. Yhteydenottonne on tulkittu tilaukseksi, väärinymmärrys selviää helposti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
  2. Kyseessä saattaa olla lahjalehti tai näytenumero.

Jos olen maksanut liikaa miten saan rahat takaisin?

Ylisuoritus käytetään automaattisesti seuraavan tilausjaksosi hyväksi. Mikäli kuitenkin haluat ylisuorituksen takaisin rahana, tarvitsemme palautusta varten nimi- ja osoitetiedot sekä tilinumeron.

Milloin ilmestyy seuraava lehti?

  1. Katso ja Seiska ilmestyvät joka torstai (poikkeuksena juhlapyhät kaksoisnumerot)
  2. Kuukausilehtien seuraava ilmestymispäivä löytyy lehdestä.

Mitkä ovat kestotilaajan edut?

  1. Lehti tulee kotiin kannettuna
  2. Olet automaattisesti mukana Aller Media Oy:n vuosittaisissa arvonnoissa.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Avoinna ma-pe 08.30-16.30. Puhelun hinta on 0,083452 e/min.

Hinta pätee myös jonotuksen ajan.

075 328 5100 Seiska tilaukset

075 328 5101 Tilaukset ( kaikki muut lehdet )

075 328 5102 Asiakaspalvelu ( tilausmuutokset, neuvonta yms. )

 

Digipalveluiden käyttäjätuki

Avoinna ma-pe 10.00-14.00. Puhelun hinta on 2,01 e/min.

Hinta pätee myös jonotuksen ajan.

0600-399 099  SeiskaLive

0600-012 34    Suomi24 ja Suomi24 Treffit

Käyttäjätuki

suomi24

logo_huge

Seiska_Logo